Зимове дизпаливо на Chipo. Якість перевірено!

З настанням морозів на більшості території України, Київський Інститут споживчих експертиз вирішив перевірити мережі АЗС на наявність дійсно зимового дизпалива і відібрав проби в найпопулярніших мереж. Результати дослідження показали яким пальним можна сміливо заправляти авто, коли за вікном доходить до мінус 25 за Цельсієм.

Експерти постаралися зробити максимальну вибірку, відібравши проби в мережах як з всеукраїнським статусом, так і у невеликих і середніх регіональних рітейлерів. У сертифіковану лабораторію вирушили зразки палива з заправок WOG, ОККО, БРСМ-Нафта, Prime, Klo, Amic, ANP, Glusco, Avantage 7, Motto, Shell, Sunoil, U.GO, а також Chipo. Дослідження проводилися за п’ятьма основними параметрами, що регулюються ДСТУ 7688 до: 2015: гранична температура фільтрації, цетановий індекс, вміст сірки і температура спалаху.

Всі досліджувані зразки маркуються як «євро». Насамперед експерти випробували їх в морозильній камері. Результати виявилися несподіваними – всі проби не просто відповідають нормативам (мінус 20 ° С), а й продемонстрували запас! Більш того, три зразки з 12 і зовсім виявилися «арктичними». Найкращі результати показали дизельне пальне від БРСМ-Нафта – мінус 34 °С, Prime (- 33 ° С) та Chipo (- 32 °С). За словами експертів, таку турботу про споживачів вони побачили вперше. Решта учасників також показали відмінні результати, з «мінімальним» запасом у Amic в – 25 ° С. Далі заміряли цетановий індекс, що відображає вплив на паливо присадок, що поліпшують його цетанове число. Чим індекс вище, тим легше двигун запускається в мороз і стабільніше працює. На цей раз складнощів з подоланням порогу в мінімальні 46 одиниць ні в кого не виникло. За цим показником зразок мережі Chipo також опинився в числі лідерів зі значенням 53,5.

Ну а що з головним ворогом екології та паливної системи – сіркою? При згорянні концентрат сірчаної і сірчистої кислот не тільки закоксовує нейтралізатори і паливну апаратуру, а й подразнює слизову оболонку людини. Якщо раніше з “підвищеною кислотністю” мирилися через непогані змащувальні властивості сірки, то з винаходом досконалих присадок сірці був оголошений бій. З кожною новою євро нормою, її має залишатися все менше: прийнятий в 1999 році Euro-3 допускав наявність 350 ррm (мг / кг) сірки в 1 кг, то введений десять років по тому (і нині чинний в Україні) Євро-5 – не більше 10 ррm.. Лідируюча четвірка, в яку входить наша мережа (БРСМ-Нафта, Prime, Chipo, Avantage 7) уклалася в 5-7 мг / кг. Ну і нарешті температура спалаху. Даний параметр може показати, чи не потрапляли в «солярку» сторонні компоненти. Порушень у учасників не виявлено, найвищі показники – у БРСМ-Нафта, Prime та Chipo.

Джерело: expertise.in.ua

ДП ЄВРО

Дослідження по ДСТУ 7688:2015 до палива дизельногоЦетановий індекс (норматив – не менш 46 од.)Гранична температура фільтрованості, не вище,°С (норматив – для марки З ( – 20°С ), для марки Арктика ( – 30°С ))Температура спалаху в закритому тиглі, С (норматив – не нижче 55, С)Вміст сірки, мг\кг (норматив – не більше 10 мг/кг)
БРСМ-НАФТА (ДП Евро)53,6– 34645
SHELL (ДП Евро)52.2–29618
PRIME (ДП Евро)53,5– 33634
Chipo (ДП Евро)53,5– 32625
MOTTO (ДП Евро)50,7– 28559
AVANTAGE 751,4– 29596
AMIC (ДП Евро)51,7– 25608
GLUSCO (ДП Евро)51,6– 27568
ANP (ДП Energy)51,1– 315816,5
SUN OIL (ДП Евро)48,3– 29597
KLO (ДП Евро)48– 29579
Интерфло52,1– 3062162,5


 

Лютий 1, 2021|