ПРАВИЛА
ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ Chipo
Редакція від 24.01.2023р.
1.1. «Організатор Програми лояльності (далі – Організатор) – товариство, що володіє винятковими правами управління і розвитку Програми: ТОВ “ВЕСТ ОЙЛ ТРЕЙДІНГ”, гаряча лінія – 0 800 50 3029, сайт – chipo.ua).
1.2. «Програма лояльності Chipo» (далі – ПЛ) – комплекс взаємовідносин, в результаті яких Учасник має право отримати Винагороди на умовах, визначених цими Правилами.
1.3. «Учасник ПЛ» (Учасник) – фізична особа, суб’єкт персональних даних, який бере участь у ПЛ відповідно до встановлених Правил, та участь якого підтверджена Організатором.
1.4. «Картка Учасника» – пластиковий носій або віртуальна картка на електронному носії, з унікальним номером картки, технічні параметри якої визначаються Організатором ПЛ.
1.5. «Бал» – умовна облікова одиниця, яка нараховується на рахунок Учасника відповідно до схем нарахування, встановлених Організатором ПЛ і яка списується в рамках ПЛ.
1.6. «Винагорода» — товар, послуга, привілеї та інші вигоди, визначені Організатором і які Учасник може придбати за акційною ціною згідно з умовами ПЛ.
1.7. «Рахунок» — сукупність даних в інформаційній системі ПЛ, що містить інформацію про транзакції, які були здійснені за допомогою основної картки Учасника ПЛ.
1.8. «Персональні дані» — інформація, яка надається Учасником для внесення даних у процесинговий центр ПЛ Організатора, в результаті чого фізична особа дає свою згоду на участь в ПЛ згідно з визначеними Правилами, а також дозволяє передавати і обробляти надані персональні дані та іншу інформацію в рамках ПЛ та відповідно до чинного законодавства про захист персональних даних. Надані дані є підставою для реєстрації фізичної особи Учасником ПЛ (підтвердження участі такої фізичної особи в ПЛ).
1.9. «Гаряча лінія ПЛ» – сервіс, що надається Організатором Учасникам Програми для вирішення питань, пов’язаних з участю в ПЛ за номером 0 800 50 3029.
1.10. «Пін-код» – чотиризначний числовий код, який потенційний Учасник отримує через смс-повідомлення в процесі здійснення реєстрації Картки Учасника або під час транзакцій і який слугує для авторизації Учасника.
1.11. «Точка продажу» (надалі також – Точка) – всі діючі торгові об’єкти Організатора по всій території України, за винятком АР Крим та зони проведення ООС, на яких згідно з Правилами може здійснюватись отримання Винагород. Перелік точок і можливість здійснення у таких точках продажу нарахування Балів та отримання винагород Учасник може дізнатись за телефоном Гарячої лінії ПЛ.
1.12. «ONLINE-кабінет Учасника» – розділ на веб-сторінці за адресою chipo.ua, в якому Учасник Програми має можливість ознайомитись з даними про кількість накопичених балів та дійсний рівень знижки, змінити свої персональні дані Учасника Програми, отримати інформацію щодо участі в Програмі, в окремих акціях (пропозиціях) в рамках Програми тощо. Вхід у ONLINE-кабінет Учасника здійснюється через авторизацію за участі мобільного телефону та паролю.
2.1. Учасниками ПЛ можуть бути дієздатні фізичні особи, які досягли віку 18 років і постійно проживають на території України.
2.2. Для того, щоб стати зареєстрованим Учасником ПЛ, фізична особа повинна виконати наступне:
а) У Точці продажу, задіяній у ПЛ, заправитись будь-яким пальним в мережі АЗС Chipo в обсягах від 20 літрів одним чеком.
б) У цій Точці продажу надати представнику Організатора (оператор торгової точки мережі Chipo) свої персональні дані (ПІБ, місто проживання, номер телефону та email). Диктуючи ці дані фізична особа надає право Організатору на обробку цих даних (для формування адресних пропозицій та знижок в подальшому).
в) Отримати у цій Точці продажу ПІН-код на номер телефону та продиктувати чи показати його оператору торгової точки.
г) Отримати у цій Точці продажу Пакет Учасника.
2.3. Пакет Учасника містить одну пластикову картку, Короткі правила участі у ПЛ.
2.4. Повний текст Правил участі у ПЛ розміщений у Точках продажу Організатора ПЛ.
2.5. Картка Учасника не може бути використана для здійснення банківських, кредитних, платіжних чи інших розрахункових операцій, які не передбачені умовами ПЛ.
2.6. ПЛ розрахована для особистого користування фізичних осіб. Бали, нараховані Учасникам під час участі в ПЛ, не можуть передаватися, продаватися, перераховуватися (переказуватись), обмінюватись, використовуватися як засіб платежу, в будь-який інший спосіб відчужуватися Учасниками на користь третіх осіб чи використовуватися іншим чином, окрім як у порядку, передбаченому даними Правилами ПЛ.
2.7. Для блокування Картки Учасника у випадку втрати чи пошкодження його пластикового носія, в інших випадках, а також для його розблокування, Учаснику необхідно відразу звернутися до Організатора за телефоном Гарячої лінії ПЛ.
2.9. Картка Учасника є активною протягом терміну дії ПЛ, окрім окремих випадків, визначених цими Правилами.
2.10. Організатор на свій розсуд має право у будь-який момент запровадити використання ПІН-коду для авторизації Учасника при отриманні Винагород.
2.11. Картка Учасника може бути розблокована тільки у випадку, коли персональні дані заявника збігатимуться з даними, поданими Учасником для реєстрації і зареєстрованими в інформаційній системі ПЛ.
2.12. При втраті Картки Учасник повинен звернутися до Організатора з проханням об’єднати Рахунки Учасника (рахунок втраченої і нової картки) та підтвердити свої персональні дані. Нова картка надається на загальних підставах – після попередньої заправки пальним від 20 літрів. Термін відновлення рахунку – протягом 7 днів. Після цього балансом Рахунку Учасника по втраченій Картці можна керувати з використанням нової Картки.
2.13. Термін внесення персональних даних наданих Організатору становить 24 години.
3.1. Надаючи дані Учасника ПЛ, фізична особа подає персональні та контактні дані для реєстрації в інформаційній системі Програми і тим самим надає дозвіл на їх обробку. Внесення до інформаційної системи є обов’язковою умовою повноправної участі у ПЛ та умовою використання Балів згідно з Правилами ПЛ.
Реєстрація передбачає обов’язкові для отримання дані. Без введення цієї інформації українською мовою реєстрація Учасника в Програмі неможлива.
Обов’язковими для надання є наступні дані:
- Ім’я
- Прізвище
- Дата народження
- Стать
- Номер мобільного телефону
3.2. Організатор може заблокувати картку до внесення або актуалізації Учасником обов’язкової інформації.
3.3. Надані добровільно персональні дані засвідчують добровільну згоду особи (дозвіл) Організаторові ПЛ (володілець персональних даних) на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення тощо, у тому числі у картотеках та/або з використанням інформаційно-телекомунікаційних (автоматизованих) систем) персональних даних фізичної особи та інших даних, з метою персоніфікації фізичної особи як Учасника ПЛ, у т. ч. для участі у всіх акціях (пропозиціях) в рамках ПЛ та заходах рекламного характеру, а також даних про операції придбання (отримання) Винагород, здійснені Учасником ПЛ або іншими уповноваженими ним третіми особами, що проводяться в рамках зазначеної ПЛ, а також згоду на передачу (поширення) її персональних даних Партнерам ПЛ та третім особам (в т.ч. розпорядникам персональних даних, іноземним суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними) з метою їх обробки, в тому числі для здійснення персональних комунікацій з Учасником, передачі та отримання інформації.
3.4. Учасник ПЛ може у будь-який момент відмовитись від отримання такої інформації, повідомивши про це Організатора через Гарячу лінію.
3.5. Фізична особа має право ознайомитись з Правилами ПЛ, та бути обізнаною про те, що надані нею персональні дані вносяться до інформаційної системи – Бази персональних даних Учасників ПЛ. Вона також має права згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» та положеннями чинного законодавства надаються як суб’єкт персональних даних, і надаючи їх представнику Організатора на АЗС погоджується з тим, що Організатор як володілець персональних даних не зобов’язаний повідомляти Учасника ПЛ про здійснені ним дії з обробки персональних даних Учасника ПЛ відповідно до зазначених у цьому пункті мети і цілей їх обробки.
3.6. Організатор не вимагає ідентифікаційних даних фізичної особи, зокрема номерів паспорта та ідентифікаційного коду.
3.7. Згода (дозвіл) на обробку персональних даних надається Організатору як володільцю персональних даних на невизначений строк, а саме на період (строк) дії ПЛ, учасником якої стає особа.
3.8. Ненадання особою згоди на обробку її персональних даних на зазначених вище умовах чи відкликання особою наданої нею згоди унеможливлюють її реєстрацію та подальшу участь в ПЛ, якщо інше не передбачено правилами (умовами) проведення окремих акцій (пропозицій) в рамках ПЛ.
3.9. Учасник зобов’язується надавати точні та достовірні дані при реєстрації, а також своєчасно повідомляти Організатора про зміни, що стосуються наданих відомостей. Учасник ПЛ несе відповідальність за достовірність та актуальність повідомлених даних, а також своєчасність повідомлення про їх зміну.
3.10. Дані Учасника, що внесені в Базу є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора і сам Учасник та інші особи, в тому числі Партнери, яким було надано доступ до цих даних на відповідних правових підставах. Вказані дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та/або інших органів відповідно до чинного законодавства.
3.11. Організатор не несе відповідальності перед фізичною особою у випадку втрати вигод, яка відбулась до моменту реєстрації у порядку, встановленому цими Правилами.
4.1.Картка Учасника є власністю Організатора.
4.2. Організатор має право зупинити ПЛ, скасувати чи змінити умови (Правила) ПЛ, повідомивши про це учасників ПЛ за наданими ними контактними даними.
4.3. Одному зареєстрованому Учаснику ПЛ може бути присвоєно одночасно не більше одного Рахунку в ПЛ. У випадку виявлення двох і більше Рахунків, у яких збігаються зареєстровані персональні дані Учасників ПЛ за одним записом, Організатор вправі заблокувати такі Рахунки до з’ясування достовірності наданих Учасником персональних даних.
4.4. Організатор має право відмовити у видачі картки Учасника, вилучити чи припинити дію карток Учасника, тимчасово заблокувати списання Балів з Рахунку Учасника за таких обставин:
а) використання чи спроба використання карток Учасника у спосіб, який не відповідає умовам ПЛ та/або Правилам;
б) будь-яка обґрунтована підозра у зловживаннях щодо участі у ПЛ;
в) відсутність будь-яких операцій з використанням Картки Учасника ПЛ протягом 12 місяців;
г) відкликання фізичною особою своєї згоди на обробку її персональних даних;
д) надання фізичною особою недостовірних та/або неточних персональних даних чи інших відомостей;
е) встановлення факту неактуальності персональних даних чи інших відомостей;
є) нездійснення оплати Учасником будь-яких придбань (замовлень) у Точці продажу.
Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати чи збитки, які виникають в результаті таких дій.
4.5. Організатор на свій розсуд має право у будь-який момент запровадити використання ПІН-коду для авторизації Учасника при отриманні Винагород.
4.6. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати, обробляти дані Учасників ПЛ та використовувати їх у рамках ПЛ та цих Правил.
4.7. Організатор періодично інформуватиме Учасника про його можливості та Винагороди, проте не несе відповідальності за те, що таке повідомлення не було доставлене, якщо це сталося внаслідок незалежних від Організатора обставин.
4.8. Нарахування Балів згідно з цими Правилами, відповідно до правил (умов) акцій (пропозицій) в рамках ПЛ здійснює Організатор.
5.1. Учасник володіє усіма правами щодо захисту своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та положень чинного законодавства.
5.2. Учасник може змінити/доповнити персональні дані, а також заблокувати власний Рахунок (знищити, знеособити або припинити обробку даних) через надані Організатором канали комунікації.
5.3. Учасник надає Організаторові або Партнеру Програми від імені Організатора право повідомляти йому будь-яку інформацію комерційного і/чи інформаційного характеру про Програму поштою, електронною поштою, телефоном та/або SMS та/або Viber.
5.4. Учасник може в будь-який момент відмовитись отримувати інформацію за переліченими вище комунікаційними каналами, повідомивши про це Організатора.
6.1. Якщо інше не передбачено правилами (умовами) проведення окремих акцій (пропозицій) в рамках ПЛ, щоразу для нарахування Балів при здійсненні покупки товарів (послуг) в Точці продажу Учасник повинен пред’являти Картку Учасника Програми або номер зареєстрованого телефону з отриманим пін-кодом до закриття транзакції. При цьому нараховані за покупки товарів (послуг) Бали реєструються і підсумовуються на Рахунку Учасника.
6.2. За загальним правилом, Бали нараховуються згідно з визначеними ПЛ умовами при розрахунку за покупку товарів (послуг) готівковими коштами чи банківськими картками. Інформація про схеми нарахування розміщується в Точках продажу, а також поширюється через інші канали комунікацій. Нарахування Балів може здійснюватись також у порядку, визначеному правилами (умовами) проведення окремих акцій (пропозицій) в рамках ПЛ. Правилами (умовами) проведення відповідної акції (пропозиції) можуть бути передбачені, зокрема, але не виключно, як Винагороди Акції, Винагороди Пропозиції, електронні купони на Бали. Електронні купони не є товарами, роботами або послугами.
6.3. Бали учаснику ПЛ нараховуються кожного поточного календарного місяця, а знижка надається виключно з підсумку балів попереднього місяця. На перше число кожного місяця бали обнуляються, а знижка формується з підсумку балів наступного місяця згідно зі шкалою накопичення балів та надається протягом одного місяця.
6.4. Неповний літр не береться до уваги при нарахуванні балів.
6.5. Додаткові Бали нараховуються згідно з правилами (умовами) окремих акцій та пропозицій в рамках ПЛ.
6.6. Бали не мають жодного грошового вираження чи еквівалентів в жодній грошовій одиниці. Бали не є електронними грошима і не виконують функцій електронних грошей. Бали не є товаром і не продаються за оплату Учасниками ПЛ, а тому нарахування Балів на Рахунок Учасника не має своєю передумовою їх придбання (оплату) Учасником Програми.
6.7. Якщо інше не передбачено правилами (умовами) акцій (пропозицій) в рамках ПЛ, при купівлі товарів (послуг) здійснюється нарахування Балів на Рахунок Учасника у кількості відповідно до деталей ПЛ. Отримання знижки Учасником здійснюється у порядку, визначеному в деталях цих Правил.
6.8. У випадку бажання Учасника ПЛ повернути товар, у зв’язку з придбанням якого на Рахунок Учасника були нараховані Бали на умовах, визначених цими Правилами, таке повернення здійснюється відповідно до законодавства України та внутрішніх процедур, встановлених Організатором ПЛ, при цьому відповідна кількість раніше нарахованих у зв’язку із придбання такого товару Балів списується з Рахунку такого Учасника.
6.9. Товарами/послугами, при купівлі яких здійснюється нарахування Балів, є усі товари/послуги з наявного на відповідній Точці продажу асортименту, крім тютюнових та алкогольних виробів, а також інших товарів/послуг, перелік яких визначається Організатором. Детально про перелік товарів/послуг з наявного на відповідній Точці продажу асортименту, при купівлі яких не здійснюється нарахування Балів, Учасник ПЛ може дізнатись на відповідному торговому об’єкті з числа Точок продажу та за телефоном Гарячої лінії Програми. Нарахування Балів здійснюється також у інших випадках, передбачених цими Правилами, а також правилами (умовами) окремих акцій (пропозицій) у рамках ПЛ.
6.10. Організатор під час проведення окремих акцій (пропозицій) в рамках ПЛ визначає перелік товарів/послуг, при купівлі яких не здійснюється нарахування Балів (перелік таких товарів може змінюватись).
6.11. Під час проведення окремих акцій (пропозицій) в рамках ПЛ Організатором окремо визначається кількість Балів, які нараховуються на Рахунок Учасника у зв’язку з придбанням відповідних товарів/послуг.
7.1. Видача Винагороди здійснюється за умови пред’явлення Картки Учасника або зареєстрованого номеру телефону, якщо інше не передбачено правилами (умовами) окремих акцій (пропозицій) в рамках ПЛ.
7.2. Бали не є і не можуть бути засобами платежу, будь-яким видом валюти чи цінного паперу. Учасники ПЛ не мають права використовувати Бали для розрахунку за товари/послуги, а також вимагати обміну Балів на грошові кошти в готівковій чи безготівковій формі.
7.3. Нараховані Бали не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і виплачені Учасникові готівковими коштами.
7.4. Отримання знижки Учасником протягом 1 доби має обмеження – дві транзакції протягом однієї доби для пального та дві транзакції – для товарів магазину. Решта транзакцій (понад 2шт на добу) будуть проводитись до кінця тієї ж доби (00:00) без знижки.
7.5. Організатор не несе відповідальності за сплату Учасником податків і виконання зобов’язань, пов’язаних з участю в Програмі.
7.6. Під використовуваними у рекламних матеріалах, правилах (умовах) проведення окремих акцій (пропозицій) в рамках ПЛ поняттями «знижка у балах», «x % від вартості покупки балами на картку …» та похідними від них мається на увазі така кількість Балів, яка при купівлі Винагород ПЛ надає право на знижку «х коп/гривень» від цін таких Винагород.
8.1. Для вирішення спірних питань Учасник повинен звернутись до Організатора та пред’явити максимально точні відомості про купівлю на АЗС, і підтвердити придбання відповідного товару (послуги). Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення Учасника протягом 30 днів.
8.2. Програма лояльності є довготерміновою.
8.3. Правилами (умовами) проведення окремих акцій (пропозицій) в рамках ПЛ можуть бути передбачені винятки з цих Правил.
ДЕТАЛІ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ CHIPO
Період дії акційної пропозиції: з 17 серпня 2022р на постійній основі.
У рамках пропозиції здійснюється нарахування балів на рахунок учасника, який є клієнтом (покупцем) у Програмі лояльності Chipo при виконанні умов пропозиції у місці її дії у кількості, яка достатня для отримання знижки у розмірі, встановленій організатором Програми лояльності Chipo (далі також – ПЛ Chipo), від існуючих цін при здійсненні наступного придбання визначених товарів та послуг з пред’явленням картки учасника ПЛ Chipo.
Бали на рахунок Учасника нараховуються Організатором відповідно до наступної схеми:
| Система нарахування балів | к-сть балів | примітка |
| 1 літр нп та газ | 1 | |
| 5 грн магазин* | 1 | *крім підакцизних товарів (тютюнові та алкогольні вироби) |
Відповідно до кількості нарахованих на рахунок Учасника Балів Організатор надає Учасникові право отримати Винагороди за акційною ціною (зі знижкою від існуючих цін, яка надається у порядку, визначеному у цьому розділі та розділі 6 цих Правил).
Отримання зазначеної вище знижки зареєстрованим Учасником ПЛ здійснюється виходячи із наступного співвідношення, встановленого Організатором ПЛ:
| Рівні знижок на нафтопродукти | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||||
| К-сть набраних балів за попередній місяць, шт | до 30 | 31-50 | 51-100 | 101-200 | Понад 200 | |||||
| Знижка на НП, грн/літр | 1 | 1,2 | 1,3 | 1,4 | 1,5 | |||||
| Одноразова знижка при купівлі товарів кафе (чаю, кави, хот-догів), грн/літр | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | |||||
| Разом знижка з «кафе», грн/літр | 1,2 | 1,4 | 1,5 | 1,6 | 1,7 | |||||
| Рівні знижок на газ | 1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
| К-сть набраних балів за попередній місяць, шт | до 30 | 31-50 | 51-100 | понад 100 | ||||||
| Знижка на газ, коп/літр | 30 | 40 | 50 | 60 | ||||||
| Одноразова знижка при купівлі товарів кафе (чаю, кави, хот-догів), коп/літр | 20 | 20 | 20 | 20 | ||||||
| Разом знижка з «кафе», коп/літр | 50 | 60 | 70 | 80 | ||||||
Новий учасник ПЛ отримує знижку на наступну покупку згідно зі Схемою, що вище.
Додатково учасник ПЛ може одноразово збільшувати свою знижку якщо придбає перед заправкою чай або каву або хот-дог (на 20 коп/літр).
Набрані протягом місяця Бали надають Учаснику ПЛ можливість збільшити розмір своєї знижки наступного календарного місяця.
Дізнатись про кількість набраних Балів Клієнт (Покупець) може в оператора АЗС на касі, або за номером гарячої лінії, або у онлайн-кабінеті, коли він запрацює.
Пропозиція діє для усіх зареєстрованих учасників ПЛ (Клієнтів, Покупців), які протягом періоду дії пропозиції здійснюють купівлю визначених товарів/послуг з пред’явленням картки учасника ПЛ (для здійснення нарахування Балів на умовах Винагороди) при розрахунку на касі відповідної визначеної вище точки продажу до закриття транзакції.
Клієнт (Покупець) має право використати нараховану знижку на АЗС Chipo у місці дії пропозиції.
Товарами/послугами пропозиції, при купівлі яких здійснюється нарахування Балів згідно з умовами пропозиції, є усі товари/послуги з наявного на відповідній точці продажу у місці дії пропозиції асортименту, крім алкогольних та тютюнових виробів. Детально про перелік товарів/послуг з наявного на відповідній точці продажу асортименту, при купівлі яких не здійснюється нарахування Балів, Учасник ПЛ може дізнатись на відповідній точці продажу у місці дії пропозиції.
*У рамках проведення конкретних акцій (пропозицій), які містять посилання на інформацію, викладену у Правилах, можуть встановлюватись спеціальні умови (правила), що містять уточнення, зокрема, але не виключно, щодо періоду дії таких акцій (пропозицій), місця їхньої дії, переліку товарів/послуг, у зв’язку з придбанням яких здійснюється нарахування Балів, кількості Балів, яка нараховується.
Про кількість АЗС, що беруть участь у Програмі та можливі виключення щодо її роботи (в т.ч. технічні), а також про місця видачі карток можна дізнатись на сайті компанії за адресою – chipo.ua.